بهترین شرکت نتورکی در ایران کدام است؟ بازاریابی شبکه ای لیاتیم: بازاریابی شبکه ای یکی از صنعت های پر فروش در دنیا است و بالغ بر 80 سال است که از این روش برای توزیع و فروش محصول استفاده می شود.
این صنعت به دلیل استفاده از شبکه انسانی همواره با شرکت های هرمی اشتباه گرفته شده است در حالیکه شرکت های هرمی فقط مانی گیم یا بازی با پول هستند.
بازاریابی شبکه ای در ایران:
بازاریابی شبکه ای در ایران بعد از فراز و نشیب هایی که که به واسطه وجود شرکت های هرمی داشت بالاخره در تاریخ 8 دى 1388 دستورالعمل نحوه صدور مجوز و نظارت بر فعالیت «شرکت بازاریابی شبکه ای» از سوی معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی تصویب و ابلاغ شد.
ملاک های انتخاب یک شرکت بازاریابی شبکه ای
اولین معیار انتخاب یک شرکت نتورک مناسب محصول است. چرا که ایجاد یک شبکه انسانی بزرگ بدون محصول مناسب از نظر کیفیت و قیمت میسر نیست و همواره خطر از هم گسستن شبکه انسانی وجود دارد.
لیاتیم
لیاتیم یکى از شرکتهاى گروه تولیدى مهلران است. شرکت مهلران یکی از بزرگترین تولید کننده های محصولات آرایشی، بهداشتی، درمانی و دارویی در کشور است که بالغ بر صد سال سابقه تولید دارد و اولین تولید کننده محصولات بهداشتر در ایران محصوب میشود.
برای اطلاعات بیشتر در مورد هلدینگ مهلران کلیپ زیر را مشاهده نمایید.
از ابتدای تولید این هلدینگ، فروش محصولات این شرکت بهصورت سنتی و بصورت توزیع بین داروخانه ها و مغازه های لوازم آرایشی بوده است. در سال 1397 با تاسیس شرکت آرمان تدبیر اطلس با نام تجاری لیاتیم سبک فروش این شرکت با یک برند انحصاری به نام برند تراست تغییر کرد. به این صورت که این برند از طریق مشاوران شرکت و با حذف واسطه های غیر ضروری مستقیما از شرکت به دست مصرف کننده نهایی رسانده میشود.
این سبک از فروش را بازاریابی شبکه ای می نامند. یعنی هر شخص بعد از استفاده از محصول و رضایت از کیفیت آن، محصول را به دیگران معرفی میکند و به این روش شبکه ای از مصرف کنندگان راضی ایجاد می شود و هر کسی می تواند به سهم خود از کارآفرینی شرکت سهیم باشد.
در عکس زیر مجوز فعالیت بازاریابی شبکه ای آرمان تدبیر اطلس یا لیاتیم را می توانید مشاهده نمایید.
در شرکت لیاتیم محصولات تراست ارائه می شود. محصولات تراست دارای تاییدیه دانشگاه لوزان سوئیس می باشند.
همچنین برای برای مشاهده محصولات لیاتیم دکمه زیر را کلیک نمایید.
اولویت های شرکت لیاتیم
از روز اول فعالیت لیاتیم اولویت را بر اصل های زیر نهادینه کردیم که سبک جدیدی از بازاریابی شبکه ای را در ایران بنا نهیم که مطابق با استاندارد های روز دنیا و همگام با شرکت های بزگ دنیا بتوانیم گام برداریم. ارزش هایی که به آن پایبندیم:
احترام و صداقت
فارغ از هرگونه موقعیت، عنوان و شرایط، احترام به یکدیگر در اولویت می باشد. احترام در شرکت بر پایه جایگاه شخصی نیست. اصول احترام در شرکت را موارد زیر تعریف میکنیم:
- احترام به جای تحمیل عقاید
- دعوت به همکاریدر کمال احترام
- صداقت در رفتار
- خوشرویی همیشگی
- ارزش نهادن به دستاوردهای شخص یا تیم
- پذیرفتن اشتباهات
ارزش نهادن بر خواست و نیاز مشتریان در لیاتیم LIATEAM
مشتریان شرکت شامل، مصرف کننده نهایی و مشاورین فروش میباشند. در برخورد با مشتری هدف کسب رضایت حداکثری و ایجاد یک حس خوب در مشتری است. اولویت های خدمت ما به مشتری شامل موارد زیر است:
- خدمت به مشتری در سریع ترین زمان ممکن
- اطمینان از ارائه کامل خدمت به مشتری به نحوی که رضایت مشتری جلب شود.
- ارتقا آگاهی مشتری نسبت به هر خدمتی که از شرکت دریافت میکند.
کیفیت حداکثری محصول
برای هر خدمتی که به مشتریان ارائه می دهیم معیار های کیفی برنامه ریزی شده است. کیفیت از دیدگاه شرکت، نحوه چینش جزئیاتی از محصول و خدمت است که در تطابق با خواستههای مخاطب باشد و در نهایت به خلق یک تجربه خوب برای او کمک کند. کیفیت محصولات در لیاتیم مطابق با استاندارد های جهانی بوده است و همواره اولویت شرکت حفظ کیفیت حداکثری محصولات است.
به روز بودن
به روز بودن خدمات شرکت همواره یکی از اولویت های ما بوده است و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد که به روز ترین خدمات را به مشتری ارائه دهیم.. این موارد هم در محصولات و هم در ارائه راهکار های نوین آموزشی خواهد بود.
سادگی در شرکت لیاتیم LIATEAM
علیرغم پیچیدگی فرآیندهای تولید ورساندن محصول به دست مشتری، ما اولویت را بر سادگی دسترسی مشتری به محصول گذاشته ایم . در هر محصولی اولویت بر سادگی دریافت، مشاوره و استفاده از محصول یرای مشتری است.
بهترین شرکت نتورک ایران